Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ??????

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.......

ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΡΧΙΚΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ.....ΑΠΛΑ ΕΙΧΑ ΚΑΠΟΙΑ ΞΥΛΑ ΠΕΡΊΣΣΕΥΜΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΉΣΩ....
                                                       ΙΔΟΥ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ...



 ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ...


ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ.......






ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ....Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΠΑΙΞΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΑ......ΞΥΛΑ * ΠΗΛΟ * ΜΑΛΛΙ  ΠΛΕΞΙΜΑΤΟΣ * ΓΥΨΟΓΑΖΑ * ΒΟΤΣΑΛΑΚΙΑ....ΚΑΙ ΣΥΡΜΑ!!!
ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

49 σχόλια:

  1. Υπέροχα!!!Δεν ξέρω πιο να πρωτοθαυμάσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eίναι πανέμορφα όλα!!Μπράβο Νένα!!Απίθανο κολάζ!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο, πρωτότυπο, και πάνω απ' όλα δικαιολογεί το όνομα του ιστολογίου σου!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ένα έργο τέχνης είναι Νένα μου, αυτό είναι...και φυσικά μου αρέσει γιατί αποτελείται από διαφορετικά πράγματα.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ πρωτότυπο κι όμορφο Νένα μου! Και τι είναι;Mixed media είναι ...χαχα...Εκεί χωράνε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το εργο σου ειναι υπεροχο τι αλλο να πω,πιο ωραια δεν θα μπορουσε να τα εχεις συνδυασει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΦΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!!!
    ΟΛΕ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΑΖΙ, ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ετσι είναι οι καλλιτέχνες! Εχουν τα υλικά τους και κάνουν υπέροχες κατασκευες! Σαν αυτή που έφτιαξες κι εσυ! Νενάκι, είναι τελειο!Πολύ καλόγουστο αποτέλεσμα! Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιά υπέροχη σύνθεση, αυτό έκανες! Μιά Δημιουργία από το πουθενά! Πολύ μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Νένα!!!...Εσένα σου άρεσε γιατί έπαιξες με πολλά υλικά....κι`εμάς μας άρεσε τ`αποτέλεσμα!!...Έγινε πολύ όμορφο....και ιδιαίτερο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν λέμε από το πουθενά, εννοούμε από το πουθενά!Μπράβο, οι δημιουργίες σου είναι απλά καταπληκτικές!!!!!!Μπράβο, είσαι χρυσοχέρααααα!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έγινε πολύ ωραίο!!! και ιδιαίτερο μπορώ να πω!!!
    Την όμορφη καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απαπααα!!!
    Ουτε εγω ξερω τι ειναι αλλα ξερω σιγουρα οτι ειναι καταπληκτικο και μου αρεσει παρα πολυ!!!
    Εισαι φοβερη!
    Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χωρίς ίχνος κολακείας, λέω πως είναι έργο τέχνης!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΜΠΡΑΒΟΟΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΜΠΡΑΒΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφη σύνθεση, μου αρέσει πολύ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νενάκι,δεν ήξερες,αλλά τι τέλεια καδράκια!
    Μ΄' αρέσουν πολύυυυ!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν χρειάζεται να είναι κάτι... ή μάλλον είναι μια όμορφη σύνθεση... διαφορετική & υπέροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΖΕΙ!!!!!!!ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφη σύνθεση,υπέροχα χρώματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δημιουργίες απ' το πουθενά όνομα και πράγμα!! Τί να πω;! Είναι εκπληκτική η δουλειά που έκανες ειλικρινά!! Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ και για τις ευχούλες σου!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφη η σύνθεσή σου!! Κολάζ διαφόρων υλικών αλλά δεμένα, τόσο αρμονικά μεταξύ τους!! Πολύ ωραίο!!!!
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ειναι πολυ καλο!!! ειδες???// τα ωραια πραγματα ερχονται εκει που δεν τα περιμενεις (το εχει πει και ο Τερζης!)...
    χαχχα!!σε φιλω...καλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι λες τωραααα?????
    με εχεις στειλει.....!
    Απιστευτη δημιουργια! Μπραβοοοοοοο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είναι πολύ όμορφη η σύνθεση... και έχει συνοχή, παρ΄όλο που λες ότι δεν το σκέφτηκες εξαρχής... το αποτέλεσμα είναι πρωτότυπο και ιδιαίτερο! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΓΚΕΛΟ!!!!ΤΙ ΕΡΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΆΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!ΤΟΣΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ!!!ΑΠΕΙΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχη η δημιουργία σου! Χαίρομαι να γνωρίζω ανθρώπους με φαντασία και ταλέντο. Συγχαρητήρια μέσα από την ψυχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Νένα μου γιατί παντα πρέπει να ειναι συγκεκριμενο ότι κανεις;;ειναι αυτό!!!! και ειναι όμορφο....η φαντασία να δουλευει και όλα γινινται οως τα έχουμε στο μυαλο μας όμορφα.. καλο βραδυ φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δημιουργίες από την καρδιά όχι από το πουθενά.
    Υπέροχο. Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ε λοιπόν,πιο καλά να φτιάχνεις κάτι "χωρίς πρόγραμμα" παρά να καταστρώνεις στο μυαλό σου από πριν κάθε λεπτομέρεια.
    Φοβερό έργο! Ξεχωριστό.... μπράβο!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ θα πρόσθετα:καταπληκτικές δημιουργίες από το πουθενά!!!!!!!μπράβο σου!!!!!!φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καταπληκτικό είναι...μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. 'Ετσι μπορείς και δημιουργείς ελεύθερα και το αποτέλεσμα αφήνει έκπληκτο ακόμη και τον δημιουργό !!!!!'Ομορφη εικαστική δημιουργία με καλή και σωστή εφαρμογή των τεχνικών!!!! Τα φιλάκια μου τα απογευματινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Δεν ξέρω αν εσύ Νενάκι κατέληξες στο τι έφτιαξες, εμένα μου άρεσαν όλα τα έργα πολύ!!! Και σαν σύνθεση ταιριάζουν απόλυτα!!! Η έμπνευσή σου φοβερή, συνέχισέ το...!!! Σε φιλώ, να έχεις ένα όμορφο ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πραγματικα Μοναδικο!!!! Ιδιαιτερο!!!!

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eίναι φανταστικό! Υπέροχο! Τέλεια σύνθεση. Μπράβο. Καλή σου εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Όταν η φαντασία, το γούστο και η αγάπη για τα υλικά συναντιούνται αυτό είναι το αποτέλεσμα!!
    Μπράβο σου Νένα μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!!!
    Καλό σου μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. φοβερό!!!τέλεια όλα και δένουν πολύ αρμονικά!!!το έχω θαυμάσει πολλές φορές αλλά μόλις σήμερα μπορώ να μπω στα σχόλιά σου..!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Eίναι μια πολύ ωραία μοντέρνα σύνθεση mixed media !!
    Πήρες τα ξυλάκια και τα μεταμόρφωσες σε υπέροχη σύνθεση με διάφορα υλικά !!
    Συνέχισε έτσι δημιουργικά κι ας μην ξέρεις τι είναι, το τελικό αποτέλεσμα είναι όμορφο κι αυτό αρκεί !!
    Καλό και δημιουργικό μήνα να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Νένα μου υπέροχη σύνθεση και τα χρώματα καταπληκτικά!!!Μπράβο!!Φιλιά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΕΝΑ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ!!!!ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ,ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΧΕΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΜΟΥ,ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΝΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ E-MAIL ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ . ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΜΟΝΑΔΙΚΟ!!!! Πανέμορφη σύνθεση, Νένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δεν παίζεται! Δεν το πιστεύω πώς έβγαλες ένα τέτοιο καλλιτέχνημα από ξεκάρφωτα σχήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή