Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ!!!

ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΕ ΕΚΡΕΜΜΟΤΗΤΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ *ΠΡΟΚΟΜΜΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ* ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ......ΤΑ Κορίτσια Για Σπίτι http://koritsiagiaspiti.blogspot.gr. ΤΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!




ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ 7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.....
1.ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ....ΧΙ ΧΙ
2. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ....
3. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΡΑΨΙΜΟ,,,,,ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
4. ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΩ ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗ,,,
5. ΘΕΛΩ ΝΑ ΨΗΛΩΣΩ ΚΑΜΙΑ 10 ΠΟΝΤΟΥΣ...
6. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΓΛΥΚΑ
7. ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ...ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ....
ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ!!!
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

16 σχόλια:

  1. Γλυκατζού μου εσύ!!!!....Να τα χαρείς τα βραβεία σου!!!...Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΝΕΝΑ ΜΑΣ!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μεγεια τα βραβεια σου.Παντα χαρες να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νενάκι,με γεια!
    Τα γλυκάκια τα λατρεύω κι εγώωω..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το βραβείο, Νένα!
    Τα περισσότερα θα τα έγραφα και εγώ για τον εαυτό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. M γεια τα βραβειάκια!Πάντα τέτοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για τα όμορφα βραβεία, με γεια και με χαρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να τα χαιρεσαι τα βραβεια σου Νενα μου!!
    Κι εγω δεν τα προλαβαινω και θελω κι αλλο χρονο!!!! Χαχαχα!!! Φιλακια πολλα κουκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Α, δικιά μου είσαι! Γλυκατζού εσύ, μια από τα ίδια κι εγώ!Αλλά και στα υπόλοιπα με βρίσκεις συμφωνη (ειδικά αυτό με τους 10 πόντους πιο ψηλή, αντε 7-8) χιχι !!
    Να τα χαίρεσαι Νένα μου, τα βραβεία σου και πάντα τέτοια! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια γιά τά βραβειάκια σου!!Πάντα τέτοια!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια, να τα χαίρεσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Νένα!! Αν βρεις τρόπο να ψηλώσεις 10 πόντους μπορείς να μου τον πεις; Εγώ και με 5 συμβιβάζομαι!! χιχι!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νενάκι μου , με γειά τα όμορφα βραβεία!!!!!!!
    Καλέ , δεν είσαι κοντή. Μια χαρά είσαι!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. να εκατοστησεις τα βραβειακια σου!!!!!
    φαινεσαι γυναικα με χιουμορ και αυτο δινει αλλη νοτα στον τροπο που γραφεις...αληθεια! εγω γελαω μονη μου(οχι αρνητικα)!!
    ευχομαι να μαθεις ραπτικη και να παρεις τη μηχανη που θες...μονο σκεψου...οταν θες κατι παρα πολυ, το συμπαν συνομοτει υπερ σου και σου το δινει!!!
    αρκει να το θες!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου. Να γεμίσεις πολλά - πολλά βραβειάκια το σπιτάκι σου και εύχομαι σύντομα ν΄ αποκτήσεις τη ραπτομηχανή που θέλεις, όσο για τους πόντους..υπάρχουν και τα ψηλοτάκουνα!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή