Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ???????.......

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....

ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΠΩΣ ΚΡΕΜΑΣΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ......ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΩ ΤΩΡΑ,,,,,,
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΙ....

ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΙΟΓΚΟ....

ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΡΕΜΑΣΜΕΝΕΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΩ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΖΙ...



ΜΗ  ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑ.....ΕΧΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΛΥΚΕΙΑ *ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ* , ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΑΠΟ * ΤΟ ΣΕΝΤΟΥΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ....ΖΑΒΟΛΙΕΣ* , ΤΗΝ *thomi's world* ,ΤΗΝ *para - kelsoscooks*   ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΜΟΥ*ΝΑΣΙΑ la casita de amistad* ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΤΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΟΞΕΝΑ  ΤΟΥΣ......



ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ 5 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ....
1*  ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΚΑΜΒΑ *  Μ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
2* ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΠΑΙΔΙ* Μ. ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
3 * ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ* Δ. ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
4* ΠΟΥ ΄ΝΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΩΡΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ* ΝΤΑΛΑΡΑΣ
5* ΑΣΠΡΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ* ΒΙΟΛΑΡΗΣ - ΧΩΜΑΤΑ.

ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΞΕΝΑ ...ΣΗΜΕΡΑ ΗΘΕΛΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ............


19 σχόλια:

  1. Ειναι ομορφος ο τροπος που κρεμασες τις καρδουλες.Τα τραγουδια που προτιμας αγαπημενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΒΑΛΕΣ ΜΑΖΙ.ΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπράβο πολύ καλά έκανες και τις έβαλες μαζί...γιατί οι καρδιές χώρια δεν μπορούνε...χα..χα.. φιλια...πολλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ήρθαν και ...έδεσαν οι καρδιές. Καλή η σκέψη σου. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος ο τρόπος που επέλεξες! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες και οι δυο μαζί, τέλεια η ιδέα σου....
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νενάκι μου γλυκιά μου Καλή σου μέρα!!!!!!

    Ομορφες οι καρδούλες σου και τα τραγούδια που μας εβαλες τοσο επικαιρα

    Που ειναι τα χρόνια ωραία Χρονια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες καρδούλες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες οι καρδούλες!!!!!! και τα τραγούδια λατρεμένα!!! Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τις θυμάμαι τις καρδούλες κι έχεις δίκιο ,ήταν λίγο μοναχούλες τους. Μαζί δείχνουν πιο ωραία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι καρδούλες σου...... πολύ ρομαντικές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλά έκανες και τις έβαλες μαζί !Είναι πιο όμορφες έτσι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλά έκανες και τις έβαλες μαζί τις καρδούλες σου!!!Σε φιλώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ρομαντικές και ξεχωριστές οι καρδούλες σου Νένα μου!!!Δείχνουν υπέροχες μαζί!!!Μπράβο!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πολύ όμορφο, νομίζω κ εγώ ότι δείχνουν καλύτερες όλες μαζί! κ συγχαρητήρια για το βραβείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ωωωωωωωω τι φανταστικές καρδούλες!!!!!!!μου άρεσε πολύ που τις έβαλες μαζί!!!!!!!!! πολύ ρομαντικό!! 2 καρδιές σε μία!!!!!!!!!! <3<3 :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολυ ομορφες οι καρδουλες..και ετσι οπως τις εφτιαξες ειναι τελοιες..τα τραγουδια υπεροχα..με γεια το βραβειο..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή