Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2012

ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ..........

ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑ...........

ΕΞΩ ΒΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ....

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΩ........

ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΔΥΟ ΚΑΡΔΙΕΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΤΗΣ ΜΑΓΓΙΣΟΥΛΑΣ  *a pink dreamer* ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ....


Η ΠΡΩΤΗ........
                                                                 
                                           ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ.......

ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ......ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

29 σχόλια:

  1. Πολύ καλαίσθητες!Μου αρέσουν και σαν κατασκευή και σαν ατμόσφαιρα...Καλή επιτυχία...ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νένα μου υπέροχες οι καρδούλες!!Μου αρέσουν πολύ οι κορδέλες και όλες οι λεπτομέρειες που έχεις χρησιμοποιήσει!!!!Μπράβο πολλή καλή δουλειά!!!!Φιλάκια και καλή βροχερή μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη επιτυχια Νενα μου..πολυ ρομαντικες..και πολυ ομορφα υλικα..καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφες, καλαίσθητες και ρομαντικές!!!! Κοινώς Θαύμα!!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΝΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφες! Απλά υπέροχες!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό, οι δημιουργίες σου με τις ρομαντικές καρδούλες ειναι πανέμορφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες και ρομαντικές. Καρδιές μιας άλλης εποχής.Καλή επιτυχία να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολυ ιδιαιτερες και ρομαντικες!!Καλη επιτυχια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι τοσο ομορφες και ρομαντικες οι δημιουργιες σου! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Νενα κρυο και βροχη εξω ζεστα μεσα και ρομαντικα πολυ ομορφες οι καρδιες Καλη επιτυχια! καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σαν να είναι βγαλμένες από άλλη εποχή. Πανέμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες και ρομαντικές!!! Μπράβο Νένα μου! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχχχχ καλέ πλησιάζει ο Βαλεντίνος!!!! Είναι υπέροχες, ρομαντικές!!!! Σαν υπέροχες κάρτες είναι!!! Για τον τοίχο όμως... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ...ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΑΝ ΑΡΧΙΚΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΕΣ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΕΣ....ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρομαντική, πολύ ρομαντική...... πλησιάζει και η γιορτή των ερωτευμένων... Πολλά φιλιά και την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες και ρομαντικές!!Θυμίζουν μια άλλη εποχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νένα μου πολύ ρομαντικές και καλλιτεχνικές οι καρδιές σου!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εκεί βρέχει κι εδώ έχει παγετώνα!!! Όλοι μέσα είμαστε τελικά!!!! Σε καλό μας βγαίνει όμως γιατί όπως βλέπω Νένα μου το έκανες το θαύμα σου πάλι!!! Τι ρομάντζο είναι αυτό παιδί μου!!! Πανέμορφες είναι!!! Σε φιλώ να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή σου επιτυχία Νένα μου!!
    Είναι πολύ γλυκές, πολύ ρομαντικές, πανέμορφες!!

    Πολλά φιλιά,
    Βάγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα τι υπέροχες; Μπράβο Νένα, τόσο ρομαντικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρομαντική μου ψυχή εσύ......
    Τρέλα οι καρδούλες σου... Καλή επιτυχία σου εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ!!!!!!!!!1
    ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Νενάκι μου έγω γιατι τις βλεπω τελευταια??? Αχ ειναι τελειες τοσο ρομαντικες και αγαπησιαρικες...

    Καλη επιτυχια στο διαγωνισμο
    Φιλακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Νενα μου είναι τόσο όμορφες και τόσο ρομαντικές!!
    Πάντα θαυμάζω τις συνθεσεις που κάνετε με τόσο διαφορετικά υλικά και βγαίνει τόσο αρμονικό αποτέλεσμα, εγω δεν το τολμώ...
    Φιλιά κι ευχαριστώ για τις ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μ'αρέσουν πολύ οι καρδούλες σου,μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή