Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

ΚΟΥΤΙ .......ΚΟΥΤΑΚΙ.....

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.......

ΒΡΗΚΑ ΚΑΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΟΥΤΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ......

Η ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΕΙΩΜΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΧΟΙΝΙ...


ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΥΦΑΣΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΩ  ΜΕ ΔΑΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΚΟΡΔΕΛΕΣ...


ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΤΙ ΑΠΟ ΜΠΙΣΚΟΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΕΒΑΨΑ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΕΒΑΛΑ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΑΝΤΕΛΑ...

ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙΞΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΑΛΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ...

ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΒΑΣ.....



ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΕΧΘΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ .......
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ....ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΟΠΡΑΓΜΑΤΑ ....ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΖΕΙΣ!!!!!
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

16 σχόλια:

  1. Τρελαίνομαι για τα κουτάκια!!!! Τα δικά σου είναι υπέροχα Νενακι μου........... Καλή σου μέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που είναι όλα!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ!!!!!!!!
    ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραία έγιναν τα κουτιά. Το κάθε ένα με την δική του ομορφιά και χάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφα και πρακτικά! Ιδανικός συνδυασμός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα ολα..το τελευταιο..εγινε πολυ καλο..νασαι καλα..καλο σ.β..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!!ΟΛΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα είναι!!!Κάθε ένα έχει τη χάρη του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κουτιά η αδυναμία μου... και τα δικά σου έγιναν θαύμα!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νένα μου!!! Το ένα είναι πιο όμορφο από το άλλο!!! Κι εγώ τρελένομαι για τα κουτιά!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα είναι όλα! Κι' εμένα μ' αρέσουν τα κουτάκια, κάποια στιγμή θα τα ξεκινήσω κι' εγώ....
    Καλό Σ/Κ.... φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφα τα κουτάκια σου,καθένα με το δικό του ύφος-ξεχώρισα τα ρομαντικά σου με τις δαντελίτσες!
    Πραγματικά πολύ χρηστικά.
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΡΟΜΑΝΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑ.ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΟΥΡΑΣΕΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου!
    Πολυ μου αρεσει που αποπνεουν τον αερα μιας αλλης εποχης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ολα Νένα μου έχουν τη δική τους γλύκα και τη δική τους ιδιαιτερότητα.Μ άρεσαν το καθένα ξεχωριστά για διαφορετικούς λόγους!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή