Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ....ΜΕ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ........

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ???ΠΟΛΥ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!!

Η ΦΙΛΗ *aMaryllis*ΑΠΟ ΤΟ *άρωμα Γυναίκας* ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΕ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΛΕΕΙ ΝΑ ΠΩ  7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.........ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΠΟΥ ΜΕ ΣΚΕΦΤΗΚΕ.......
ΝΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΜΟΥ....

1. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΓΛΥΚΑ........ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΤΥΠΙΕΜΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΡΟΜΟ!!!
2. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ...........ΣΑΡΑΝΤΑΠΟΔΑΡΟΥΣΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΤΑ     ΑΓΟΡΙΑ ΜΟΥ!!
3.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΟΥ......
4 .Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.....
5. ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ....
6 .ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ!!!
7. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ  * Η   Μ Π Λ Ο Κ Ο Γ Ε Ι Τ Ο Ν Ι Τ Σ Α    ΜΑΣ*!!!!!!!!!!


ΧΑΡΙΖΩ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΊΣΕΙ...............ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

7 σχόλια:

  1. Νενάκι μου!!!! φαίνεσαι παιδί μου τι άνθρωπος είσαι!!!! Μακάρι όλοι οι άνθρωποι να σκέφτονταν με τον αυτό τον τρόπο!!! Καλό μήνα σου εύχομαι, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο μηνα..με γεια το βραβειο..πολυ ομορφες αληθειες..νασαι καλα..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλέ, σε λίγο δε θάχουμε χώρο να βάλουμε τα βραβεία μας!!!!
    Με γεια το δικό σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβείο!
    Καλό μήνα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ....*ΚΙΚΗ*ΜΑΡΙΑ*Effie* ΦΙΛΙΑ*Mania*ΕΛΕΝΑ* ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή